FAQ

1.       Jaki jest numer konta do przelewu?

Aby dokonać płatności za zakupy, należy przelać pieniądze na poniższe konto:

Numer konta do wpłat z kont polskich: 50 1090 2008 0000 0001 4448 6611

Nasz bank: Santander Bank Polska S.A.

Tytułem: „numer zamówienia”  

 

W przypadku dokonywania płatności z konta zagranicznego:

IBAN: PL50 1090 2008 0000 0001 4448 6611

SWIFT: WBKPPLPP  

Wpłaty przyjmowane są tylko w walucie PLN i prosimy o przelewanie należności w walucie PLN.  

 

2.       Chciałabym zapłacić za zamówienie w innej walucie, jak mogę to zrobić?  

Prosimy o korzystanie z płatności za pośrednictwem PayPal.  

 

3.       Gdzie znajdę koszty wysyłki? Czy wysyłacie za granicę?

Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Nasi klienci podkreślają, że mamy najkorzystniejsze ceny na rynku. Wszystkie szczegóły można znaleźć tutaj: https://trzyzorze.pl/Wysylka-cterms-pol-14.html  

 

4.       Jak wymienić punkty lojalnościowe na kosmetyk?  

Aby dokonać wymiany punktów lojalnościowych na kosmetyk, wystarczy zalogować się na swoje konto klienta. Warto wcześniej sprawdzić, ile punktów znajduje się na koncie, żeby orientacyjnie wiedzieć, ile produktów można wymienić. Każdy produkt w sklepie ma podaną „cenę” w punktach lojalnościowych. Przy produktach, na które wystarczy punktów lojalnościowych, pojawi się przycisk „kup za punkty”. By dokonać wymiany, wystarczy wcisnąć przycisk i automatycznie produkt pojawi się w koszyku.

 

5.       Mam jakiś problem, moja płatność nie przeszła, nie mogę dokonać zamówienia, coś nie działa. Gdzie szukać pomocy?  

Pytania techniczne należy kierować na adres: admin@trzyzorze.pl lub zadzwonić pod numer 722 207 321. Nasze biuro pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.  

 

6.       Jak zacząć naturalną pielęgnację skóry?

Podstawą pielęgnacji jest dokładne, ale równocześnie delikatne oczyszczanie, następnie tonizowanie i wyrównanie pH, nawilżenie i ewentualnie kolejne kroki pielęgnacyjne. Menu sklepu Trzy Zorze zostało ułożone w taki sposób, aby podpowiadać klientkom, jak powinny wyglądać kolejne kroki pielęgnacji.  

 

7.       Jak aplikować olej/serum olejowe?

Należy pamiętać że oleje i serum olejowe powinno się nakładać na lekko wilgotną skórę. Olej nie nawilża (!), ale odżywia cerę i pomaga zatrzymać nawilżenie w skórze na dłużej.  

 

8.       Jak należy przechowywać oleje?

Oleje najlepiej przechowywać w temperaturze pokojowej, ponieważ trzymane w lodówce mogą zmienić swoją właściwą konsystencję.  

 

 

9.       Jak przechowywać hydrolaty?

Hydrolaty dostępne w sklepie Trzy Zorze nie posiadają konserwantów, albo są to śladowe ilości, dlatego najlepiej będzie przechowywać je w lodówce (szczególnie w okresie letnim).  

 

10.   Ile mam czasu na zużycie kosmetyku?

Podstawową datą jest data ważności/przydatności, która znajduje się na opakowaniu. Wiele produktów ma też znaczek otwartego pojemniczka z liczbą. Oznacza on, że od otwarcia produktu, można używać go przez np. 6 miesięcy. Sugerujemy, aby datę otwarcia zapisać, by o niej nie zapomnieć.        

 

11.   Jak przechowywać kremy?

Informacji na temat przechowywania danego kremu najlepiej jest szukać na etykietach produktów. Należy zwrócić szczególną uwagę na opisy kremów marki Trewiaste. Niektóre z nich mają specjalne zalecenia indywidualne, jak np. przechowywanie w lodówce czy w temperaturze pokojowej.    

 

12.   Gdzie znajdę więcej porad pielęgnacyjnych?

Wszystkich zainteresowanych zgłębianiem wiedzy na temat naturalnej pielęgnacji według Trzech Zorzy, zachęcamy do śledzenia kanału YouTube, gdzie systematycznie pojawiają się porady, rutynki, recenzje oraz omówienia zastosowania produktów dostępnych w sklepie. https://www.youtube.com/channel/UCBId5Jm1Zq5KkD5afmkwMAg  

13.   Zwroty:

a)    Jaki produkt można zwrócić?

Produkty zakupione w sklepie Trzy Zorze można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Produkty winny być w nienaruszonym stanie, nie otwarte, nie uszkodzone.

b)    Jak dokonać zwrotu?

Prosimy poinformować nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży, można to zrobić: - wysyłając do nas wydrukowany, wypełniony i podpisany formularz dostępny tutaj

Adres do wysyłki formularza:

Trzy Zorze sp. z o.o.

Bronowicka 38/5

30-091 Kraków  

Lub trzyzorze@trzyzorze.pl  

 

- samodzielnie pisząc treść oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w którym należy uwzględnić swoje dane osobowe, numer zamówienia, dane konta bankowego do zwrotu środków, wymienione produkty, które będą zwrócone.  

Adres do wysyłki oświadczenia:

Trzy Zorze sp. z o.o.

Bronowicka 38/5

30-091 Kraków  

Lub trzyzorze@trzyzorze.pl  

 

- zabezpieczyć i spakować zwracane produkty i wysłać je na adres:  

ENAN S.A.

ul. Strefowa 4

58-200 Dzierżoniów

tel.: 536 328 404

biuro@enan.com.pl  

Koszt przesyłki ponosi klient.  

 

c)    Środki pieniężne zostaną zwrócone na wskazane przez klienta konto w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych liczonych od dnia przyjęcia zwrotu przez magazyn.  

 

14.   Zamówione produkty dotarły do mnie uszkodzone. Co mam zrobić?

Przede wszystkim prosimy o możliwie dokładne obfotografowanie zarówno paczki z zewnątrz, zabezpieczenia, jak i samego uszkodzonego produktu. Zdjęcia wraz z informacją prosimy wysłać na adres mailowy trzyzorze@trzyzorze.pl Wówczas przystępujemy do analizy i rozwiązania problemu. W zależności od przyczyny uszkodzenia produktu klient otrzymuje zwrot pieniędzy, ponowne wysłanie nieuszkodzonego produktu z magazynu lub od producenta. Na szczęście takie sytuacje zdarzają się ekstremalnie rzadko, ale w razie czego dobrze wiedzieć, co zrobić i że w Zorzach od razu przystępujemy do działania

 

15. Gwarancja oryginalności, ślad węglowy, skąd producent pozyskuje surowce etc.

Napisz do nas na trzyzorze@trzyzorze.pl z pytaniem o konkretny produkt lub manufakturę  i z chęcią dostarczymy wszelkich informacji

 

16.  Czy w sklepie można kupić tylko polskie produkty, czy również zagraniczne?

Trzy Zorze powstały z myślą o wspieraniu polskich manufaktur, rzemieślników i artystów. Produkty do pielęgnacji, akcesoria zero waste i wszystkie inne rzeczy dostępne w Zorzach produkowane są w Polsce. Zrobiłam jednak odstępstwo od tej reguły w temacie produktów do naturalnego makijażu, ze względu m.in. na niewystarczający wybór wśród polskich producentów i dlatego możecie znaleźć w sklepie również produkty francuskiej marki Couleur Caramel, czy brytyjskiego Lily Lolo.

 

17.        Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Zamówienia są pakowane i wysyłane w dni robocze w ciągu 24h od momentu złożenia i opłacenia zamówienia. Przewoźnicy dostarczają paczki najczęściej kolejnego dnia. 99% zamówień złożonych i opłaconych do godz. 11:00 (które nie będą wysyłane do paczkomatu) jest przekazywanych kurierom jeszcze tego samego dnia, zatem paczuszka jest w doręczeniu u Was kolejnego dnia

 

18.  Czy uwzględniacie możliwość płatności za pobraniem?

Niestety nie.  

 

19.      Wysyłki zagraniczne - gdzie i za ile?

Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Nasi klienci podkreślają, że mamy najkorzystniejsze ceny na rynku. Wszystkie szczegóły można znaleźć tutaj 

 

20.  Jaki kurier dostarcza paczki?

Przewoźnicy, z którymi współpracujemy dostępni są tutaj. Korzystamy z usług kurierskich DHL i GLS, a także paczkomatów InPost. 

 

21.  Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Zamówienie można anulować samodzielnie przed dokonaniem wpłaty. W tym celu należy wejść na swoje konto klienta, kliknąć przycisk „bieżące” w dziale „Zamówienia i dostępne środki”, a następnie nacisnąć przycisk „anuluj zamówienie”.    

Jeśli zamówienie zostało opłacone prosimy niezwłocznie wysłać maila na adres trzyzorze@trzyzorze.pl lub kontakt telefoniczny (nr tel.: 722 207 321). 

 

22. Czy paczki pakowane są zgodnie z ideą zero waste?

Tak, wszystkie paczki pakujemy bez użycia plastiku, folii bąbelkowej. Korzystamy z kartonowych ścinek i kartonowych zabezpieczeń. 

 

23. Czy do paczek dokładane są paragony?

Nie, dowód zakupu jest wysyłany tylko w formie elektronicznej. 

 

24.  Zamówienie jest prezentem i proszę o spakowanie go w wyjątkowy sposób.

Niestety w tym momencie nie mamy takiej usługi, ale pracujemy nad wprowadzeniem jej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel